3,Min förebild :)

2012-02-10 17:01:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Min förebild inom ponny dressyr är faktiskt Miranda Iderfors Widell, för att jag har sett hur bra man kan bli av träning och tävling. Sen att jag har sett henne från början när hon började tävla pelle ( Poetic Poetry) och till nu när hon har tidigt NM och SM.

Pelle (även till salu)

 Valentine D-ponnyn

 Men om man tänker lite större är det faktist min gammla tränare Lillemor Borko, är det någon som tränar för henne eller så skulle det vara jätte roligt om du tycker att hon är bra och så där?. Hon har ridigt hela sitt liv och tävlat ganska högt eller MSV och hon har lärt mig att rida som jag gör idag pch jag satt faktist väldigt dåligt när jag var liten och det är hon som har fått mig att nästan alltid fått 8:or på min sitts och inverkan :) Hon är oxå ridlärare på Enskede ridskola och det har ganska roligt att hon har jobbat där jätte länge även fast hon alltid har tävlat och tränat stenhårt :)


 (inte hennes häst)

 Hennes häst Loverboy :)

// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu