Utgång...

2012-12-21 12:13:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej vaknade precis för en stund, har ätit lite frukost och ska börja göra mig iordning lite. Ska åka till Farsta och möta min kompis Nikita, vi ska jul handla lite :) Sen ska vi åka till stallet och ta hand om våra kära små frukter ;) Tänkte att jag skulle slänga på Mickey hackamoret idag, han funkar så himla bra på det! Måste verkligen köpa ett eget snart, tur att man har snälla Veronika i stallet så jag kan få låna hennes :) Jag vet att det verkligen var ett tag sen jag bloggade men nu får det f*n räcka med vilostund! Hoppas att det finns några där ute som fortfarande vill läsa våran lilla blogg, vill verkligen blogga nu. Jag har ju inte berättat så mycket om Mickey på senaste tiden men det flyter på som vanligt, det har väll gått lite upp å ner i ridningen, men annars så går det bra. Jag har ridit Mickey 2½ år nu, tiden har gått så himla fort! Känns som igår när jag red honom för första gången, hoppas att jag kommer kunna fortsätta rida Mickey så länge som det går :) Men nu har jag suttit vid datan för länge, vi hörs ikväll ♥ // Amanda
 
Jag & Fire i somras, ge mig sommar NUU! 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu