Tömkörning

2012-12-21 16:43:06 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag stod det tömkörning på schemat och det var bara att gå ut till banan som var täckt av 3 dm snö, men det gick bra ändå. Han var super pigg och kunde knappt skritta för att han var så exalterad! Han var lite stel i sidorna men på slutet så såg man verkligen att han började slappna av och söka sig ner åt :) Sen vi lever!! Haha, jag hade typ ångest igår fast jag trodde inte på det direkt men det fanns ju en tänkte i bakhuvudet, men ingenting hände ju ;) Men jag ska typ inte göra någonting det här lovet, vi får se om jag änns åker hemifrån. Vill väldigt gärna här ifrån men har inte direkt någon att vara med :( Nu till roligare saker, JULAFTON! Nu är det bara 3 dagar kvar :) hoppas alla får en underbar julafton! // danni en blid på Ida och Gorre från i sommars!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu