Länge sen!

2012-12-15 11:04:59 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu var det väldigt länge sedan men ingen av hos har hunnit blogga för det har vart så himla mycket nu innan betygerna blev satta sen har vi båda vart sjuka i några dagar! Jag har inte gjort så mycket när det gäller hästarna då våran bana inte riktigt har vart rid bar. Men jag var i ridhuset igår och då gick det ganska okej, asså vi har ju tappat allt sen vi var i tävlings form och jag tror inte att jag har suttit i en dressyr sadel på 1 månad. Men nu har vi sladdat bort ganska mycket snö från banan så det går rida där nu! Så klart ska det vara storm idag när man hade tänka att rida en mysig uteritt! Jag vågar inte riktigt ge mig ut om Gorre kommer bli helt galen pga vädret! Men nu gick våra el oxå!! Gud va mustigt -.- orkar inte att bo på landet länge!! Det har var 2 långa ström avbrott nu den här veckan och så nu! Jag och Amanda måste fota våra hästar nu när snön är här! Tyvärr kan vi inte fota dem tillsammans för att Patrik har inte tid att köra mig dit :( Men det får nog bli typ nästa helg om det blir fint väder då :) nu måste jag gå och kolla vad min lilla syrra håller på med! // Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu