Galen ponny!

2012-12-18 21:18:09 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Idag var han helt på gasen och efter som att våran bana inte är plogad så har vi bara gjort ett spår längs spåret och rida med en super het ponny bara rakt fram år inte det bästa kanske. Men han måste ju röra på sig så det är bara att lösa det och då vart det -skritt-trav-skritt-trav- halva passet och sen var han lite lungnar.Hna skulle behöva springa av sig lite, vi måste nog åka till ridhuset snart så att vi får hoppa lite, det var flera veckor sedan jag hoppade! Och då gick det super bra!! han hoppade 120 cm kombination som ingenting och dte har han inte gjort på länge. Det är nog jag oxå som har blivit säkrare i hoppning så att jag inte fegar innan hindret, vi slog nytt rekord här hemma oxå för ca en månad sedan men 5 cm bara men det är någonting, alltså 125 cm eller på ena sidan var bomen 125 cm och den andra 130 cm men vi hoppade i mitten så det blir vell typ 127 cm :P Han var i alla fall väldigt pigg och imorgon får vi sätta på hopp sadeln och galoppera av honom lite :) Nu ska jag fixa håret till mårgondagens skoldag :) // Danni

Kommentarer

Super söt häst!

2012-12-20 06:38:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu