Avslutning

2012-12-20 09:48:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi julavslutning och det ska bli såå skönt att få lov och sen är det julafton om 4 dagar!! Vet dock redan vad jag ska få och det är pengar ;) men de är ju bra för då ska jag köpa ett turkost skritt täcke, huva och sydd. Sen ska jag få en jacka av pappa tror jag :) men idag ska vi bara ha spanska och sen ska vi fixa klass rummet sen får vi gå hem till kl 16:45 och då ska vi tillbaka till skolan och kolla på lågstadiets jul uppträden, sen får vi gå till klass rummet och få betygen :( nu måste vi gå till skolan! // danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu