Tävlingen

2012-08-11 19:09:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vill har inte lust att skriva om allt men jag kan säga att det gick riktigt dåligt :( Han gick jätte bra på framridningen och i CR men så fort jag kom in på banan så blir han helt skänkel döv så jag fick banka runt honom, i alla halter så tog det minst 6 meter innan han började trava igen. Jag kan säga att jag nog aldrig har gråtigt så mycket för en ritt någonsin!! Jag blir bara så jäkla arg att han inte kan vara lite framot på tävlingsbanan, när jag hade ridit klart så gick jag in på framridningen igen och då var han hur pigg som hällst!!
 
Jag har bestämt mig att jag bara ska rida Ågesta tävlingen som är en LB:2 för han brukar bli lite piggare när det är på lång banan, vi får se vad jag gör med dom andra tävlingarna, men jag tror att jag ska avanmäla mig och anmäla mig till hopptävlingar istället. Men jag red på 60,6% så det var iallafall gordkänt :) men jag är absolut inte nöjd!!
 
det gick inte att ladda upp bilder sen så hann vi inte tänka på att fota idag :(  // Danni
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu