Smider planer! ;)

2012-08-21 10:52:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej eftersom jag ska sluta på ridskolan och bara rida hos min faster på Mickey, jag rider lixom inga lektioner där. Händer nån gång i halv året att min faster har lektion för mig, så alla pengar som jag har/får ska jag bara köpa ridlektioner för! Det kommer nog bara mest bli hopplektioner, tanken är att i vinter så ska jag kanske börja i Dannis hoppgrupp. Dom är bara två just nu, så det är skönt att det inte är någon stor grupp :) Det kommer att bli skit kul, det var åratal sen jag red någon hopplektion för en tränare! Just nu känns det bara som att jag står och trampar på samma ruta, men snart ska det bli ändring på det! :) Men nu ska jag börja göra mig i ordning, ska åka till stallet snart :) Men jag bloggar mera sen när jag kommer hem Hej då // Amanda ♥
 
Bild från när vi var på en eldshow på Gotland, det var grymt häftigt! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu