ridpasset idag

2012-08-09 20:49:47 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag gick jag ner med Gorre och bad mamma följa med som "tränare", han var jätte stark i högern men mamma fick  hoppa upp och då låsnade det lite. Men han var bra framot och tog stödet i munnen, jobbade på bra med bak men var ändå regler bra! det brukar han inte vara, vi fick till några riktigt bra galoppökningar och sen direkt ner i samlad galopp igenom hörnet i förvänd. Vi fick till traven jätte fint och jag kunde öka traven när jag ville och inte behöva banka på eller peta till lite med spöt. Skänkelvikningarna var jätte fina för ett vara oss iallafall, vi fick med baken bra och dem flöt på bra.Men jag är jätte nöjd med detta pass och är grymt taggad nu inför lördag! mamma orkade inte fota som vanligt så det var inga bilder som vanligt :P
 
 
 
 
 
// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu