Regn och rusk igår!

2012-08-07 12:46:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår tvingade mamma mig att följa med henne och min lilla syrra att plocka svamp, det tog 1,5 timme!! plus att det regnade när vi kom tillbaka! och då skulle jag ju såklart rida :/ så det vart ett barbaka pass på banan i spöregn! jag satte på Gorre halsregn täcke men det gick igenom ändå men jag red typ bara i 20 min sen var vi väldigt blöta och inte så mycket på humör att rida :P Men han gick bra det var mest raktfram och så men han skötte sig bra med tanken på värdet!
 
Idag blir det hoppning träning och jag hoppas att han är lite lugnare och inte så stark! kanske rida på pelhamet men vet inte riktigt vad hon kommer tycka om det men vi får se :)
 
 
// Danni
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu