Jogging pass idag

2012-08-10 20:37:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag gick ner med mamma och Capitola idag efter som att jag bara skulle rida i ca 30 min, hon rider ju inte henne så mycket efter som att hon har haft föl och är bara 5 år. Men gorre var avslapnad dock väldigt seg så det vart mycket ökad galopp längst lång sidorna och då vart han piggare men man mådte göra det ganska ofta för att han ska hålla sig uppe på humör. Det vart mest lösgörande så som ått volter , övergångar och skänkelvikningar, jätte fin när jag tog upp honom i formen dom sista 5 minutrarna  så jag hoppas att han är lika fin imorron så kan vi npg vara uppe och slåss om placeringarna :) Capitola har utvecklast något enormt!! För några veckor sedan kunde man knappt göra en 30 meters volt och nu kan hon rida serpentiner med övergångar! Jätte duktigt har hon blivit :) Hon går ju såklart i en lång och låg form men om några månader så ska mamma börja ta upp henne så smått i formen men det beror på hur långt i utbildningen hon har kommit då, målet när nog att komma ut på någon LB innan årets slut :)
 
inte ifrån idag :) // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu