Förlåt!!

2012-08-16 18:52:44 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Förlåt för att ingen av oss har bloggat på ett tag nu! :( Men det är baa för att vi vill njuta av dom sista lediga dagarna innan skolan börjar! Sen har Amanda varit hemma hos mig sedan i måndags, så vi har tagit en hel del bilder! det kommer komma väldigt många bildbomber snart, men det får bli lite senare :)  Men jag tänkte skriva ett innlägg för varje dag sen så nu kommer måndagen :)
 
Men i måndags så kom Amanda vid kl 6 hem till mig och då satt jag och red Elmis för 3:dje gången! jag har aldrig ridit honom "på riktigt" typ men då fick jag känna att han inte är lika lätt som han ser ut att vara :P Han har enormt lätt att gå bakom hand och jag  visste inte riktigt hur jag skulle rida honom men jag får rida ett par gånger till så kanske det löser sig :) Men jag kan ju ha som mål att komma ut på en tävling iår :) Jag joggade Gorre lite innan Amanda kom och han var pigg men inte för pigg typ :) Jag orkade inte rida så länge sen red mamma Capitola och hon rider inte henne så länger efter som att hon inte är så gammal :) 
 
jag ser ut som en liten myra på honom :) // Danni & Amanda
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu