Badad och fixad!

2012-08-10 21:00:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är allt klart inför imorgon! Han är badad, knoppad och till och med skod! Dom var lösa så han skode om hela hästen men det behövde han verkligen, han är inte alls känslig med att bli skod och sen rida :) Tyvärr är min kamera på ladning så det vart inga bilder på lilla ponnyn idag :( Men det är med imorgon och jag ska tvinga mamma att fota mig för en gångs skull !! Men jag tror att allt är packat oxå :P Näe men jag är nästan säker på att allt är med, men mamma får kolla igenom imorgon :)  fast jag kan ju göra en lista så att jag kan pricka av vad jag har med mig typ :)
 
Gorres:
 
♦ Sadel, sadel gjord
 
♦  orange sockemöhler schabrak och om man på något sätt inte får ha det så har jag med mig ett vitt oxå :)
 
♦  Guldiga och oranga boots
 
♦ Vita Eskadron skydd
 
♦  Träns
 
♦  Fleece täcke och regn täcke
 
♦  Vita sverige lindorna
 
♦ spö
 
♦ nummerlapp
 
♦ Huva (vet inte om man får ha det där men det är ju bra att ta med sig än iallafall :)
 
Min:
 
♦ Handskar
 
♦ Kavaj, plastrång
 
♦ Vita ridbyxor
 
♦ Vita tävlings skjorta
 
♦ håruppsättnings gerjor
 
♦ Hjälm , det blir nog GPA hjälmen efter som att det är sommar :)
 
♦ Stövlarna, sporrar
 
Nu är det bara rosetten som saknas :D
 
en gamal bild på oss på en träning för Jennie // Danni
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu