14/8 Tisdagen

2012-08-16 19:45:46 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Då var det hoppträning som stog på schemat!  Men innan det så filmade och fotade vi Ida till annonsen! mamma red henne och det såg bra ut :)
 
 
 
 
Hoppträningen gick bra, jag prövade pelhamet och det gick inte så bra med det! det gick knappt att styra för att jag inte inte ville ta honom i munnen, men annars gick det bra! Han var jätte pigg och vi hoppade en trippeloxen och det tycket vi var lite svårt då vi skulle få plats med 4 galoppsprång och han ville ta 5 helatiden så jag fick driva på som en galning så att det skulle bli 4 st :) Men vi ska nog åka till Helena persson och ha en egen lite Pay and Jump!  Jag tror att jag ska hoppa 90 cm eller 85 cm, vi får se! hoppas att det går bra för jag kommer säkert bli super nervös för att min tränare kollar på :P Det är nu på söndag så jag får försöka peppa mig själv lite :)
 
 
 
// Danni& Amanda

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu