Varit på ridskolan

2012-04-12 19:17:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag var det ju ridskola och jag var tuvungen att förja med, fast jag ville ju såklart men det är super kallt innen i deras ridhus :) Men Alexandra fick rida Aracansas, en maxad D-ponny så hon var lite nervös i början för förra gången fick emilia honom och hon föll typ på att ramla av men alexandra klarade av honom jätte bra :) dte såg jätte finnt ut, men har var lite pigg :) Nu ska jag äta och efter det så blir det ridning på Gorre och jag kanska kan försöka få någon att fota :) vi får se / Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu