Uteritt!

2012-04-02 21:17:59 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag vart det en liten uteritt i våran skog(orkade inte rida på vägen) men patrik som red baltis :) Dom var super pigga!! Nu har jag bestämt att jag inte bara ska tävlar i dressyr utan oxå i hoppning efter som att det är de han tycker är roligast! men jag ska bara våga hoppa lokalt, jag är så himla orsäker på alla regler och tänk om man inte ser att man har rivit och kankse börjar hoppa omhoppning!! Gud tänk vad pinsamt!! men jag tror inte att jag är så sinil :) Men jag måset kolla lite tävlar, så det kommer att komma en ny "tävlingar 2012" :) // Danni


gammal bild :)

Kommentarer

kul att tävla i båda!:D jag tänkte också vara med i någon hopptävling.. dock endast klubb.. haha, Lenny har ju faktiskt hoppat MSV B;)

fast dressyrtävlingar blir det många;)♥

2012-04-03 18:24:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu