Trött ponny

2012-04-25 15:06:23 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var Gorre jätte trött så det vart bara ridning i ca 20 min, Idag blir det bara joggning igen även fast han är trött bara för att annars blir det jätte konstigt i shemat. Men förutom att han var tött så gick han ganska bra, jag tog inte upp honom i någon tävlings form så det var det vart lång och låg :) Nu är vi riktigt taggade iför tvälingen på Vällingby! det ska verligen bli jätte roligt att få tävla igen efter uppe hållet, synd bara tt man måste starta näst först igen!! Jag gjorde det förra tävlinge oxå och det var faktist oxå på Vällingby :) Men det jobbigaste är att om man får bra så måste man sitta och vänta jätte långe, då det är 21 st efter mig och man hinner bli väldigt nervös när man sitter där i cafeterian och väntar på alla andras resultat :P



// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu