Taggad till 1000!

2012-04-12 13:44:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vad jag är taggad nu asså!! nu har jag äntligen ett mål eller att det måste vara bra tillsdess :) Men det kommer det nog, det är ju bara en lite LC:1 och mamma tyckte inte att jag skaulle åka på den efter som att det var just en LC men jag vill bara ut och tävla just nu och Vällingby har jag blivit placerad båda gångerna jag har varit där, och då kommer jag inte hälller vara nöjd om jag inte får högre än 68% om det inte är en snål dommare förstoss, har aldrig ridit för den dommaren förut men hoppas att hon kommer att ligga högt :) Jag red igenom LC:1 igår och det känndes vell lite sådär men det var första gången jag red normalt på typ 5 dagar så man kan inte förvänta sig mera :) Sen hoppas jag verkligen att jag kommer med på Sundbys LB:3 den 20 maj, just nu står jag som reserv! det är ganska många på resev så jag tror inet att jag kommer med men man kan ju alltid hoppas!!


en liten mysig bild på Amanda & Gorre :) // danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu