Sorry!

2012-04-05 21:36:43 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Att jag inte har bloggat någon idag och på kvällen igår! men igår vill jag inte änns skriva om det passet, men idag var det ridskola och då kom mormor för hon ville se Alexandra rida :) Det gick bra för dom, Alexandra fick najda och de är 22år gammla!! jätte söt :) Jag hann inte rida idag efter som att det var just ridskola, men imorgon blir det ridning och HÖÖKS!! jaaaa, jag kommer att köpa mountin horse stövlarna och det släta nosgrimme tränset! och ett bett. kanske blir något annat oxå, det vet man ju aldrig :P Hej då // Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu