Slutade tidigt idag!

2012-04-04 16:03:52 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Alltid lika roligt på onsdagar för då slutar jag kl 13:20 ;) Men jag var lite men pappa innan så jag kom typ inte hem fören nu, jag har äntligen fått en ny mobil!! Min Iphone har ju inte fungerat på ca 1,5 månader! men det blev en samsung galaxy S II (tror jag att den hette) :) men den har jag fri internet så jag hoppas att jag kommer kunna blogga från mobilen lite och blogg.se appen fungerar i adroid!! hoppas! Idag blir det ridning på gorre som vanligt, jag ska hoppa i helgen så nu måste jag ligga i med träningen :) Jag kommer nämligen inte att tävla på Sundby för mamma hade inte betalt licensen när start anmälan gick så dte han bli fullt :( men då siktar vi på lite hopp tävlinar i stället :) // Danni



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu