Ridpasset idag :)

2012-04-06 22:14:56 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag red när vi kom hem ifrån Hööks, jag prövade tränset och stövlarna. Allt passade och han var super pigg!! Men jag hade hoppsadeln och då blir dte en helt annan sak att rida honom, sen var han lite så där att han inte tar bettet igen men inte alls lika mycket som förut :) Jag skulle ha köpt ett bett oxå men ja glömde att mäta det jag redan har, sen så var det mässling spänen på det "nya" tränset (GG tränset) och då tänkte jag köpa ett mässing färgat bett men dom var jätte mycket dyrare så jag ska nog inte köpa det. Och desutom kanske jag vill ha de bettet på något annat träns och alla mina andra träns är i silver :) nu märkte jag att ja bara har sutit och skrvit massor men konstiga saker som inte handlar om Gorres ridpass för 5 öre :P Haha men jag kan säga att han var en liten piggilin idag // Danni


haha, Amanda busar men lilla Gorre :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu