Pigg ponny!

2012-04-20 22:16:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det vart ridning på bannan i regnet :( Vi var väldigt blöta när vi kom in igen :P Han vart skit het och ganska stressad nästan helapasset, speciellt i traven och skritten, i galoppen var jätte bra nu när han fick lite mer påskut från bakbennen! Men det vart ett pass på kanske 45 min, jag fick till en jätte bra inridning i samladgalopp men halten vart inte så bra för jag glömde bort att jag skulle göra halt där och då vart det lite panik och drog bara i tyglarna lite lätt. Men på slutet red jag igenom pogramet och han känndes faktist ganska bra så se upp nu på Vällingby!! hehe näe vi hoppas vell på bar % iallfall! :)

Föresten jag har blivit ägare i en grupp på Dayviews som heter : "Livet med en ponny"
Gå med ni som har DV!!!




//Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu