Nya skor!

2012-04-14 13:15:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick Gorre nya skor och mycket morötter efter åt :P Det är sååå skönt att ha en hovslagare hemma hela tiden eller han är ju typ aldrig hemma i och för sig men ibland är han de :) Så nu är brodarna borta och snöslorna och vad kom det idag... jo i dm snö så jag kan inte rida pga de :( han kommer bara få en massa snöstyltor och halka omkring. Jag tror inte att jag kommer med till Sundby så jag kanske ska vara med på Roslagens kvälls tävling den 23 maj :) En LB:1, någon som ska ditt?


en gamal bild och väldigt håriga ben!! nu är det borta :P  // Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu