Mina stavnings problem!

2012-04-15 14:50:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Som ni nog har sätt så stavar jag som en 3:åring eller jag skriver inte så bra på datorn! Förut var jag grymt seg på att skriva och nu börjar det bli bättre men jag skriver snabbt men felstavat!! sen kan jag inte skriva om någon kolla på :P Jag är väldigt lat oxå för jag orkar inte kolla igenom om det är några stavfel häller, men jag ska börja med de nu!

Jag är klar i stallet eller jag har inte ridit än men jag ska. Synd bara att våran bannan är ner snöad och då kommer dom få styltor! Men jag få vell gå ner och harva upp den lite så kanske lite snö försviner :)


jag kom presic på att jag typ alltid har en bild i mina innlägg :P  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu