Mina schabrak! Del 2

2012-04-25 19:49:58 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Här kommer resten av mina schabrak!
Alla är ej tvättade!

Blått Hansbo




Blått Equiline




Vitt BR




Vet ej märke (fått av någon, aldrig använt:P)



Vitt Haglunds (vann)




Vitt Lyckås



kräm färgat Lyckås



Blått Agria




Brunt Glen gordon




Ljus brunt eskadron




Brunt Hööks



Brunt Horsegard




Grönt Hööks



vitt Hansbo




Vitt Jacson


Vitt Equiline



Vitt Mias



Vitt Horsegard (sadeln färgade av sig när det regnade)



Blått Mias




Brunt Mias




Vitt JW



Hehe det blir en del 3 oxå :P
// Danni


Kommentarer

Sv. Jag kommer ev dit och kollar ;) Kanske ska hjälpa en kompis på en annan tävling samma dag..Men annars kommer jag! Hoppas det går bra för er :D

2012-04-25 20:12:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu