Min packlista till tävlingar :)

2012-04-10 13:26:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tänkte skriva om min packlista som jag har när jag ska tävla :)


* Sadel , sadelgjord

* Schabrak , padd

* Träns , extra Träns

* Stövlar , ( jag som har dragkedja har alltid med mig mammas stövlar som extra sövlar )

* Hjälm

* tunt regntäcke , fleece täcke

* Transport skydd

* Vita lindor , vita skydd

* vita boots , guld boots

* En väska med : borstar , gumisnoddar , mankam , hårborste , sax , kniv .....

* Kavaj

* Tävlings skåpet

* Vatten hink

* hö

* betfor

* Håruppsättings saker

* Överdrags byxor

* Läder grimma , extra läder grimma

Jag tror att det var allt :)


 Vet lila tävlings skåp , rosa häst buss, min ponny är såå gay :P  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu