Min mobil är borta!!

2012-04-15 17:55:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har letat efter min min mobil i 2 dagar nu och jag hittare den inte!!! Det är den jag fotar allt med, hästar , saker och jag som hade tänkt att fota alla mina schabrak bara för det är bra när man välja vilket schabrak man ska ha. Asåå jag fattar inte hur den bara kan var borta så där, kankse har glömt den i pappas bil :P åste ringa honom sen asså, den fungerar inte änns men de min foto mobil! har tagit alla mina bilder med den. Jag har typ vänt upp och ner på hela mitt rum nu och det ser ut som en bomb har slagt ner typ :D Så jag måste städa snart :P  Jobbigt :(


världens söötaste ponny (tycker jag:D)   // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu