Middag hos framor

2012-04-11 13:53:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag ska jag och Alexandra (min lilla syster) till mi farmor och äta middag vid 5-6 så jag kanske gör några tidinställda, men jag måste komma på något att skriva om oxå:P Snart ska jag ner till stallet och fixa klart allt där och även rida lite på pållen hade jag tänkt :) Hoppas att han går bra så att jag inte behöver komma lite små bitter till farmor :P


min söta syrra i torsdags när dom var påstkärringar :) (jag fick inte ta bild på Emilia)  // Danni

Kommentarer
Cornelia

Ta bild på dina nya ridstövlar !

Ett tips till ett inställt hihi :))

2012-04-11 15:47:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu