Märkes grejor

2012-04-29 18:26:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det finns ju mycket bladade åsikter om märkas saker och min är att om man har råd att köpa 4 st hööks täcken som håller i 3 månader ,inte samtidigt såklart utan när dte andra går sönder måste man köpa ett nytt. Och då är man uppe i ca 600 x 4 så bilr det ju 2400 kr och det kan man köpa ett bättre täcke för som håller mycket länger än ett hööks eller börjes :) Sen schabrak är oxå lite så att dom dyrare (=kavlité) håller länger än ett billigare som blir uttvättat och tappar passformen och då måste man köpa nytt och det blir billigare om man köper ett kavalitets schabrak eller andra grejor! sen har man ju såklart kanske inte så mycket pengar så på engång men man kan ju spara pengar till sakerna :) Så jag kallar märkes saker för kavlitets saker,men visst är det väldigt dåligt att ett par t.ex kingsland ridbyxor kostar 1000 kr mer bara för loggan men jag menar saker som är prisvärda för den kvalitetens skull inte för någon löjlig logga!

Bara lite tankar direkt från mitt lilla hjärta :P Litte rörigt kanske men hopps ni förstår!


  

// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu