Life sucks right now!

2012-04-28 22:10:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej sorry för bad uppdate från min sida, men som rubriken lyder så har jag inte haft någon blogglust dom senaste dagarna, family problems you now! Men i alla fall, ska försöka skärpa till mig nu :P Var på ridskolan idag, hade skit kul. Duschade Ravich vilket han inte tyckte om, stegrade sig bland annat, men han lugnade sig till slut. Tog en liten promenad med honom efter, satte mig och solade en stund medans han fick käka lite gräs, han var helt tokig, försökte sticka hela tiden, bus häst alltså! Tvingade Cornelia att ta lite bilder på oss så dom kommer snart :) Hängde med världens bästa stallbrudar oxå :) Medans Ravich gick lektioner så skurade jag oxå, så jäkla duktig asså! Smörjde tränset och sadeln sen när han kom. När jag åkte till stallet/ridskolan så glömde jag kvar min mobil på bussen, jag hade lagt den i min ficka men den måste ha glidit ur så när jag gick av så kände jag i alla mina fickor och märkte att den var borta! Fick galet mycket panik, la mig typ ner på marken och började grina, haha! R.I.P min samsung mobil, du var en trogen vän, men jag antar att det var dags att skiljas i alla fall :) Aja ska inte tråka ut er nu mera, om ni ens har orkat läsa ända hit, haha! Hej då // Amanda ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu