Licensen snart betalad!!

2012-04-11 12:29:06 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår satt mamma och Patrik o höll på med mammas och min licens och medlems avgift, snart är pengarna innen och vi ska fixa licens till mig så att jag kan anmäla mig till tävlingar!! super roligt tycker jag, sen är dte ännu roligare att mamma ska börja tävla på Elmis om några månader :) Han är inte riktigt tillrekligt stark, så han orkar inte gå i tävlings form ännu men det är påväg! Jag och Gorre får jobba lite mer att avslapnad ...vilket han typ bara blir 3 gånger i månaden, men på tävling blir han det oxå. Lite lustigt att han Är en helt anann häst på tävling, asså att rida:) Men vi får kämpa på bara så ska dte nog blir bra ....hoppas jag :) 



en bild på lilla Gorre från igår :)  // Danni

Kommentarer

Gud vad kul!:D snart ses vi på tävlingsbanerna!

Lenny blir också lite annorlunda på tävling, men det är nog för att jag blir lite spänd (det blir bättre och bättre) När jag blir spänd bilr jag klämmig, och lenny sur och seg.

Hon som liksom är lite väl het på träning.. ;)♥ Men när det går bra på träning kommer det väl på tävling sen!:D Kan vi få se en bild/film på elmis?



kram!

2012-04-11 12:58:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu