jippi!

2012-04-03 21:37:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


idag är jag jätte glad för att Gorre har blivt sig själv igen :P han har ju varit jätte konstigt på sistånde, men idag så var han samma gammla starka Gorre :D Han vart lite spänd när det kom ett par jägare som skulle sjuka en bäver som var skadad som låg i ån! och då höll han på att skita i brallan ;P så jag var tvungen att hoppa av för att han börja hålla på men sina små fina grejor :P Och då tänkte jag att det kommer att gå jätte dåligt men han vart inte så upphetsad. jag hatar min eller idas sadel som hon har måste jag nu ha på Gorre och den är hemsk att rida i på honom, men på Ida är den super skön :) men man skumpar så hilma mycket i den och han är redan enormt skumpigt från början. Men vi fick till en galopp som jag typ bara får till på tävlingar och den är jätte rund och han blir rund i formen oxå :) sen fick jag äntligen till galopp till halt!! haha jag vart skit glad :) sen gjorde vi väldigt fina enkla byten, skänkelvikingar och galopp ökning till samlad galopp :) men nu måste jag fixa lite saker så hej då och god natt // danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu