Inköpt idag!

2012-04-06 21:19:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag hann tyvär inte ta bilder på dom, men jag hittade nästan allt på google.se

Det vart bara dom här stövlarna för att dom andra var jätte höga.



Sen ett par röda terräng skydd, dom hade bara fram.




Sen ett pannband :)



Sen har dom öppnat en ny häst affär dära, som heter Hoppla.se  (<-----länk) där fanns det lite begangnat och jag hittade ett GG träns och det ingick tyglar oxå:)





Sen var det 2 par tröjor som jag inte hittar några bilder på :) det var Pk, en röd och en grå :D

// Danni


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu