Hoppningen :)

2012-04-07 21:02:59 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


vi hoppade inte så länge efter som att han inte riktigt är fullt igång, men han var pigg som tusan asså!! uvär var det ingen som kunde ta bilder så jag fick inga bilder den här gången häller :( Han kändes bättre än alla gångerna jag har hoppat honom förut, för att han jobbade bättre med ryggen och hade bättre fart :) Det vart två hinder på 1 m och ett litet på 50cm som vi körde omhoppnings svängar med. Det var skit roligt att träna på omhoppnings svängarna och att hoppa oxå , men dte vart ju inte så jätte mycket men ändo så kände man att men nästan skulle vilja byta gren helt :P Men det kommer jag inte!! Fick en jätte gullig kommentar i stallet "Nu ser han ut som en riktig dressyr ponny och m han inte skulle ha vart så gammal så skulle ni lätt komma till SM" Gud vad man bilr glad av sånna asså :)


hehe, sitter som en kråka i hoppsadel :P // Danni


Kommentarer

fin blogg:D

glad påsk förresten!

2012-04-08 00:17:21

kul att det gick bra!:D men jag tycker absolut att du ska hopptävla, men även dressyrtävla.. Annars får ju jag och Lenny ingen konkerans:( haha, skämt o sido..

Nej men de hade varit kul att tävla mot dig någon gång:)



kram♥

2012-04-08 08:52:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu