Hoppingen!

2012-04-22 11:51:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår blev det hoppning och mamma tvingade mig att hoppa Ida oxå :P Jag kan säga att jag är glad att jag inte ramlade av! Det tog typ 20 min att få över henne över ett hinder på 20 cm :P Men Gorre var lite bättre även fast jag inte är så nöjd direkt. Han stannade ca 5 gånger och det brukar han inte göra! Vi har en så liten bannan att det blir väldigt svårt att svänga och hitta någon storts balans i det hela. Några hoppa vart bra men restan hoppade han av för tidigt och jag var inte berädd men jag satt iallfall kvar :P Men jag kan inte alla avstånd och sånt så det blir inte så bra när han måste räkna galopp språngena och komma på rätt språng. han är så hilma svår att reglera galoppen på och om jag vill ha man ska korta galoppen lite så blir dte lite dragkamp. Men det vart 1 m som vi hoppade med svåra svängar för oss och hinderna stod lite konstigt till :) Det kommer en film senare idag!


han äter såå vackert (bild från idag innan vi red)  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu