Hoppas hoppas...

2012-04-24 18:41:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Att jag kommer med på den här tävlingen nu! För jag såg i propen nu att i min klass har lektions hästarna företräde efter som att dte är lektions mästerskap i klassen efter och det är 3 reserver och alla dom är lektions ponnysar!! Men jag hoppas oxå att startlistorna kommer ut idag efter som att dom brukar komma en vecka innan och idag är det en vecka kvar. Gud jag som har vart så taggad inför den här tävlingen :( Men man kan ju alltid hoppas!!! Så tåll tummarna för mig!!!

<p>Gorre när ja vann på Tungelsta ridklubb!!</p>

Villa att det blir så här igen :P  // Danni


Kommentarer

Vilken fin bild :D

2012-04-24 21:35:07

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu