Hööks nya!

2012-04-20 18:51:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tycker att fleecejackan och koftan är fina och skulle gärna vilja ha dom :) Sen är tränset super fint och funderar på att kanska kolla på de :D Men Gorre så inte på remot länger men jag kanske börjar igen och Ida har mitt remoträns nu så jag kanske skulle behöva ett nytt :P Sen rykt västan var ju ganska fin oxå :) Täckena är oxå fina!

    


  


  
dom hära täckena tycker jag är jätte fina och bra ;)

    

pannbanden tycker inte jag är så jätte fina men dom kostar ju inte så mycket sen har dom fian färger :)

// Danni




vill ha!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu