Hiss & Diss!

2012-04-07 11:51:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


             HISS:

*
ATT JAG SKA FÅ HOPPA IDAG ELLER IMORGON!

* ATT JAG HAR 1500KR ÖVER NU NÄR JAG HANDLADE :)

* ATT DET ÄR PÅSK!! = PÅSKÄGG

* ATT JAG FICK PRECIS REDA PÅ ATT JAG SKA FÅ ÅKA TILL BRÖTA OCH HOPPA :D


            DISS:

* ATT DET ÄR SÅ HIMLA KALLT UTE!

* ATT DET GÅR BAJS I RIDNINGEN JUST NU :(

* ATT JAG INTE VET OM JAG KOMMER ATT VARA I TÄVLINGSFÄRDIG TILLS NÅGON DRESSYR TÄVLING:(

* ATT JAG INTE VET OM JAG VILL FORTSÄTTA TÄVLA DRESSYR!



VART EN HISS & DISS UTAN UTRUSTNING IDAG :p // DANNI

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu