Hey you :)

2012-04-08 20:21:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej sorry för bad uppdate men jag har inte haft nånting att blogga om, sen så tappade jag suget lixom. Men nu är suget tillbaka, i torsdags så var jag och köpte benskydd till Mickey och dom passade jätte bra :) Jag åkte till Mickey direkt efter jag hade köpt skydden. Jag red en liten lektion för Corina oxå, det gick ganska bra, han vägrade några gånger först men sen gick det bra. Sen i fredags så åkte jag till Mickey igen, hoppade då oxå, men inte så mycket, hoppade en meter! Har inte hoppat en meter på jätte länge eller högre. Har mest tränat på tekniken osv, men ska börja hoppa högre nu igen, äntligen säger jag bara! Det gick bra i alla fall, han vägrade bara två gånger. Igår så hämtade Lena, min faster upp mig och vi åkte till skärholmen och shoppade lite. Köpte örhängen, shorts och ett linne :) Idag så kom det lite släktingar på Påskmiddag, är fortfarande hos Lena och stefan(stefan är lenas man) Fick lite godis och pengar. Det var de jag har gjort idag och imorn så ska jag & Lena på spa och efter det så ska vi shoppa lite mera på Söder :) Vet inte riktigt när jag åker hem, vi får se. Men nu har jag inge mer å skriva om så hej då så länge // Amanda ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu