Härligt har det varit idag! :)

2012-04-09 18:58:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag så gick jag och Lena upp halv 9, vi fixade oss lite och sen så åkte vi vid halv 10. Först så gick vi till ett hotell och åt på en frukostbuffé, sen efter det så gick vi till ett annat hotell där spat låg. Lena fick en antsitsk behandlig, (massage) , klockan 12. Jag fick min behandling klockan 1, jag fick en rygg, nacke och axel massage, så medans lena fick sin massage så badade jag i poolen som dom hade på taket och badade bastu. Poolen var väldigt varm fast den låg ute, men det var jätte mysigt! Man kunde nästan se hela stan från taket. Efter att vi var på spat så gick vi runt lite i stan, kollade runt i affärer och så, jag köpte en skit fin jacka från BIK BOK och en foundation. Ikväll ska vi nog bara tare lungt, kolla på nån film och äta godis :) Men nu orkar jag inte skriva mer, hej då // Amanda ♥









Redigerade idag :D


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu