Halsflus!

2012-04-08 18:33:30 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag vacknade i morse och kunde inte prata!! det bara brände i halsen och mina halsmandlar ver stora som tennisbollar!! Inte roligt :( Hela min familj är hos Patriks pappa och jag orkade inte följa med, så jag är helt ensam hemma och jag hatar att vara ensam!! det är faktist lite läskigt att vara mitt ute i skogen i ett hus helt själv :P men jag kommer nog inte rida idag :( men han gick ju hårt igår så jag tror inte att dte gör så mycke :)


måste springa efter mamma :P  // Danni

Kommentarer

Samma här.. ensam hemma.. Bor ni också på gård?:D

2012-04-08 19:00:43

Daniela: Hej, kan inte du lägga upp bilder på när du har på dig dina nya stövlar? :D

Funderar på dem, att köpa dem, men vill först se hur dem sitter på någon. Kan inte du lägga upp bilder när du har på dig dem :D?



KRAM

2012-04-10 12:30:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu