Gorre & Kisten

2012-04-30 21:00:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 Daniela:                                                                               Hej!
Idag vart det bara joggning gör Gorres del och kisten får ju bara skritta och trav lite. Amanda red Kisten och jag Gorre, han känndes mjuk och hade väldigt lätt för att gå lång och låg! vilket är jätte bra när man bara ska jogga lite. Jag red bara i ca 20 min och då vart det absolut inge hård ridning, utan bara lätt ridning med lite bus ridning i galoppen! Men jätte fina galoppökning-"samlad galopp", ville bara se om jag hade kontroll på honom :)

Amanda:
Jag skrittade och travade lite, medan Danni red och när vi var fördiga så gick vi upp i deras sammar hage. Han vart skit pigg och ville bara trava! så jag tavade lite bara och han busade lite först sen var han jätte duktig! När vi skulle gå tillbaka så gick vi imellan hagarna och i ena hagen står Baltis och han fick typ flipp, så han börja springa som en galning och då vart Kisten och galen :P så han började hoppa omkring, men jag höll mig kvar då! Sen när vi skulle svänga upp till vägen typ, så började han bocka och då åkte jag av! men han är så lite så jag orkade inte försöka hålla mig kvar! Sen typ 3 steg till när jag hade kommit upp igen så från igen stanns så sköt han rygg så jag åkte av igen :P Men det ingen ingen fara med mig, när jag hade ramla av så orkade jag inte hoppa upp igen så jag gick på vägen och det var ju tur för han höll på som f*n!





kommer mera bilder i ett annat inlägg!
// Danni & Amanda

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu