God natt!

2012-04-13 22:25:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu ska jag gå och kolla på BB , men tänkte blogga lite först :P Jag red Gorre oxå och det gick riktigt dåligt men det var faktist för att Patrik red runt som en jävla galning så Gorre vart skit stressad och spänd och även bakskygg pga att han kom upp i full galopp presic bakom! inte så roligt sp jag gav upp efter 15 min så då gick jag upp :P man Gorre känndes ändo ganska bra innan patrik började galoppera(som va i typ 3 min) men men, han går ju bra om inte någon galen människa rider runt!! inte elak kanske man jag är bara grymt arg :)



och glöm inte att dom här är till salu!!!!   // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu