Glad :)

2012-04-03 19:33:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej idag har det varit en lång dag i skolan, slutade 10 i 4 -.- Men idag så hade jag håltimme och Danni hade NO, så jag gick hem som vanligt! Kollade lite på Hästnet. Jag hittade ett par jätte fina hoppskydd, dom var turkosa! Hon skulle bara ha 200 hundra kr för båda så jag var tvungen att köpa dom!Så jag ringde och frågade om hon hade dom kvar och det hade hon! Ska åka och hämta dom på torsdag. Ska ju tilll Mickey då oxå och hon som jag ska hämta skydden hos bodde i närheten så jag hämtar upp dom på vägen, ska prova dom direkt sen :) Den lilla saken gjorde typ min dag, haha nolifer xD Har inget mer att blogga om nu så hej då // Amanda ♥

Nya bilder från i söndags :)






Smutsig, jo tack jag vet :P




Efter ridpasset, jag vet att täcket har glidit ner :P


Likblek! Behöver sol :P


Att pussas är Mickey & Jag bra på ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu