Gårdags ridpass :)

2012-04-13 13:05:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag red lilla Gorre igår och det gick jätte bra! jag red själv och han brukar bli lite mera avslapnad då och det vart han oxå. Vi joggade fram som vanligt, på volterna, serpentiner och lite övergångar. Galoppen var lite spänd i början men när han hade fått galoppera igenom säg lite så vart den rund och fin. Sen höll grannen på med något som parslade jätte mycket och Gorre vart skit spänd och flög iväg flera gånger och sammtidigt kom oxå mamma och Patrik gående men hundarna på vägen, så då fick han typ spunk och brallade omkring lite och gjorde lite hingst fnys och sen bara stelnade han som en isbit, och flög iväg;P men jag fick ordning på det till slut och red igenom pogramet (LC:1) och då känndes han okej men inte wow men när jag hade ridit igenom typ haöva pogramet så släpte allt typ!! han var super rund i forman och traven vart jätte taktmässig och allt vart bara bra ;) Sen sista uppridningen så tröck jag på honom lite och han gjorde en parfekt travökning och sen en parfekt halt från ökningen!! har ni hört Poetic poety ökningar, sånna var det! ite så konstigt kanske efter som att det är hon som har lärt honom att göra sånna :D



Miranda och Pelle :)


hehe, gorres flacks ökningar när han är stressad :P // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu