Gårdagens ridpass :)

2012-04-16 17:07:55 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår när vi kom hem efter handlandet så red jag jätte snabbt för kl var 8 så det vart brotom! Men han känndes jätte bra faktist, mjuk och super fin i galoppen. Vi lyckades på något sätt göra en ganska okej sluta och han har haft skit svårt för just de :) Sen så fick vi till galopp inridningen, jätte fin samlad galopp men det vart inte direkt  galopp - halt men det var bra för att vara han :P

Idag ska jag rida ut eller på bannan, men hoppas att det håller sig ljust tills jag ska rida! Vi var på Tenkiska musset med klassen och spelade in ett nyhets program! det kommer att sändas i tv på öppna kanalen kl 17:40!! jag intervjuar våran metor om vad hon tycker om breivik och Amanda filmar! Annars finns det på deras hemsida


när lilla Emil var på besök :) // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu