Förlåt...

2012-04-24 17:34:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Att alla "dagens ridpss" kommer dagen efter men det är bara för att jag rider så sent och då hinner inte jga blogga när jag kommer in igen.  Men igår Vart det lite bus ridning för han skulle igentligen stå, så det vart barbacka jag och Alexandra! Men vi skrittade bara så, sen hoppade hon av och jag red lite alvarligt i ca 20 min och han känndes bra och fin i formen. Sen ville alexandra rida oxå och det är inte så vanligt :P Men hon brukar rida honom men gumisnodd efter som att han kör upp huvudet men ovana ryttare, Men vi skrittade lite och dte gick bra sen ville hon trava och han var enormt pigg!! Så jag fick springa bevid så att hon inte skulle skumpa av :P Men hon hade bra balans så hon satt kvar och väldigt stilla, Så dte vart lite bus ridning helt enket :)



min lilla bebis :)  // Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu