Div III?

2012-04-11 16:02:00 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag var med i div II 2010 och jag undrar om någon vet om jag får vara med i dvi III? På årsta-runstens hemsida står det :

Ridsportsförbundets regler om att starta i Div III:
Ekipage som placerat sig i LA:1 eller högre under kalenderåret eller året innan får inte starta Div III. Ekipage som deltagit i Div I dressyr under kalenderåret eller Div II dressyr eller högre föregående år får ej starta i Div III.

Och jag har inte placetat mig i en LA:1 och jag har inte häller tävlat någon högre klass, och kalenderåret är vell ett år och det var 2 år sedan jag tävlade div II!

Så är det någon som vet hur det är???



// Danni

Kommentarer

Sv; nej jag ska också starta samma klass :) jag gör headern på tisdag då har jag photoshop :)

2012-04-11 17:39:03

De låter som att ni får starta (vilket hade varit jättekul!) men du kan ju alltid kolla med din klubb?;)♥

2012-04-11 18:12:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu