Det jag och mamma köpte igår!

2012-04-16 16:19:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi åkte ända till tyresö och det var längst ut på tyresö oxå och det är typ hur stort som hällst för ett par stövlar. Men dom passade och var sjukt sköna och snygga! Det var ett par svarta königs utan dragkedja, dragkedjorna gå bara sönder helatiden så det är skönt att han utan :) Mammma och jag delar på bara för att det inte skulle bli lika dyrt för mig :P Sen åkte vi till stan och köpte ett brunt equiline schabrak och vita equiline lindor :) skit fina och lindorna kanske är för korta och då kommer jag få dom :D  Sen såg hon när vi kom hem att hon presic lika dannan nya hemma :P


jag tror att det vart ett par sånna här :)

// Danni

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu