Datorn lever! :)

2012-04-02 20:38:32 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej som ni läste så har jag inte haft någon tillgång till dator för att den gick sönder, men tydligen så var den inte sönder. Det var bara glapp i i kabeln som man laddar med :) Idag så var jag på ridskolan, våran ridlärare Andreas var ledig så vi hade en annan ridlärare som hette Ullis. Vi fick leka! Vi körde stafett och hela havet stormar, det gick jätte bra, jag hade Silver. Han var jätte pigg så när vi körde stafett så kutade han! Det var så här att man skulle rida rakt upp och sen tillbaka skulle man rida slalom genom konerna och det gick ju så där med lilla Silver eftersom han sprang i full galopp :) Men det var jätte kul! Men nu ska jag gå duscha, hej då // Amanda ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu